HilalYlmz Masal53 allahtan suya para vermiyoruz, Çatalca’da oturuyorum burda kaynak suyu var ordan dolduruyoruz 😂😂 yoksa maaşımın yarısı suya giderdi 😂 gerçi diğer yerlere göre damacana suda ucuz 7-9 tl arası 😂😂
Zehradeniz34 Masal53 ama çok sıcak degilmi ben yanıyorum ay bide son ay mahvolduk sıcaktan terliyecem diye hareket edelim gelmiyir ama yatarken de terliyorum 🤣🤣🤣
Akbulutsevda Masal53 valla bizim oyle Bir şansımız olmadığı için 😹izmir sağ olsun içtiğimizde ter olarak anında geri dönüş yaptığı için
muges44 Akbulutsevda ah ne doğru dedin😂yaktı kavurdu bu havalar bu neymiş böyle sıcak görmedim ömrümde..
pinartonguc Birde ben notlara yaziyorum kac bardak su ictim gunde kac kere wc ciktim😊 komik gelebilir ama ogrenmek istedim gunde kac kere wc cikiyorim.
Gulmom Masal53 ben maalesef hazır sudan sogudum cesmeden de korkumdan içemiyorum mikrop kapmayım diye napacam sasırdım 🙄😭😭