Tusami bende hiç ateş olmadı ya da farklı hiç bir şey sadece göğüs ağrısı oldu ucu sızladı yüz üstü yatamadım ama herkeste farklı Belirti oluyormuş inşallah vardır🙏 8 ay her ay bekledim bir sürü sorun ile karşılaştım o yüzden çok iyi anlıyorum ama oluyor mutlaka oluyor , hiç olmayacak diye düşünüyordum bir dahaki ay vazgeçecektim demek ki ben anne olmayacağım diye düşüyordum ama oldu sadece üzüldüğüm ile kaldım