Halisenur hormonlarin iyi diyorlar yumurtlama çatlama var adet 28 günde düzenli rahim filminde bir sıkıntı yok eşimin tahlilleri çok iyiymiş ama 5.5 cm lik bir kistim var sol tarafta ama kistle ilgisi oldugnu düşünmüyorum bir ay soldan yumurtluyoruz bir ay sağdan sağdan yumurtladigim zaman da gebelik oluşmuyor testte yumurtama catlama her ay görüyorum doktora gidiyorum yumurtan oluşmuş değerlendir diyor degerlendiriyroum ama gebelik oluşmuyor döllenmede bir sıkıntı var sanırım o yüzden aşılama yaptırıcaz bu ay regl olmamı bekliyorum