Misoa Ben de öğretmenim çok şükür 25. Haftadan beri evdeyim yaz tatiline denk geldi. Diğer oğlumda 32 ye kadar çalıştım. Hamileyken çalışmak çok zor. Allah çalışanların yardımcısı olsun. Yalnız sıcaklar çok zorluyor yaz hamileliği beter bir şeymiş 🥵
Mery123 Misoa merhaba ben de öğretmenim, 24. Haftanızda idareye bildirdiniz mi ben idari iNimi kullanıcam diye. Benım tatile denk geldi diye bildirmedim. Şimdi 27. Haftamda idari izne ayrılabılır mıyım ?
Esrakin Sevtugm 32 de çıkabilirsin o.zaman cnm doktorun verirse calisamiyorsan rapor al ben aldim surekli
Sevtugm Esrakin diyorum ki son haftada kadar rapor alayim sonra doğum iznine çıkayım. Rapor kac günlükte devlet karşılıyor değil mi
Kereminannesiiiiiii yenerr müdürünle konuş canım bende belediyedeyim müdürüm kendisi bana sen ayrıl izne dinlen dedi sağolsun şirket kaldırıldı falan dedi genelgeyi gönderdim kaldırılmadı müdürümün de bilgisi var diye birşey diyemediler izindeyim şuan.
a_burcu_bur yenerr canım devam ediyo ama, genelgenin içeriğinde hizmetine ihtiyaç duyulanlar görevlerine geri dönecektir denmiş. Amir insiyatifine bağlıymış. Ben yarım gün de anlaşabildim, buna da şükür. Öğleden sonraları evdeyim 🙏🏻
yenerr a_burcu_bur teşekkür ederim sonrasında biraz üsteleyerek bende 29 da çıktım izne. 3 hafta kullanmış olacağım, bu da birşeydir diyorum ☺️
Nadyaski Esrakin devlet memuruyum ben 32 37 arası çalışacağım doğum parası alabilir miyim bir de ne zaman veriyorlar
Mery123 yenerr merhaba , 24. Haftam tatile denk geliyordu. Öğretmenim. İdareme bildirmedim. Şimdi 28 haftalıkken idari iznimi başlatabılır mıyim ? Yoksa geç mi kaldım?
Esrakin Mery123 Doktordan kagit alman lazimdi 24 haftalik olduğuna dair is yerine vermen lazimdi gecti galuba cnm dogum parani anlamayabilirsin sgk yi ara bi sir bence