minuq yenerr Ben Ankara ’da Çankaya ilçe milii eğitimde norm fazlası sınıf öğretmeniyim .Bu hafta personel işlerini aradım 24. hafta idari izin kalktı dediler . Siz yakın zamanda mı ayrıldınız idari izne ?
yenerr minuq evet 1 hafta önce ayrıldım. Kamuda öğretmenim. Hatta benimle birlikte birçok kişi faydalandı. Öncesinde yok denmişti. Cumhurbaşkanlığı genelgesi 2021/13 sayılı olanı bir okuyun, okutturun.
busra1997alpaslan2021 Mom526 offffoffff bnm iş yerim 13 dkklik uzaklıkta oyle zor geliyorki anlatamam sana allh kolaylık versin hepmize
Mevludedamgaci Mom526 merhaba bende 8 haftalık hamileyim ve çalışıyorum. Ofis ortamı ve oturarak olduğu için şuan için zorlanmıyorum ama ilerleyen haftalarda sürekli oturuyor olmak sanırım biraz zorlayacak, Allah yardımcımız olsun 🥰
angime Mom526 Sizin için çok zor özellikle bu sıcaklarda. Allah kolaylık versin. Ben evden çalışıyorum özel sektör, kalabildiğim son güne kadar çalışıcam inşallah. Yöneticim de çok iyidir, iş yoğunluğumu azalttı.
Mom526 angime isyerinde kanamam oldu yatis verdi doktor 2 hafta heyet raporu verdi,ardından da idari izni başlayacağım dedi
angime Mom526 çok geçmiş olsun, kamuda idari izin olması çok güzel bişey. Keşke analık izni de 16 haftadan uzun olsa