Mom526 Ben 13. haftadayim. Isyerine 20 gidis 20 dk gelis eve yuruyorum. Isim dolayisiyla ayakta calisiyorum 6-6,5 saat. Suanlik bi sıkıntı yaşamadım. Ilk zamanlar surekli aciktigim icin 2 saate bir mola verdim 😁 Simdi cok daha iyiyim. Yoruldugum zaman mola aliyorum sıklıkla. Hatta işyerinde olmak evde durmaktan çok daha iyi geliyor. Daha çok su içiyorum ve keyifli geçiyor.