Mom526
Mom526 canım bende 21+4 üm senin haftada yıllık izinlerimi aldım tam bitince devletin hamilelere verdiği izin başlayacak inşallah,sonrada Allah kerim ama çok zor artık bende ne uzun süre oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum belim çok agriyo.Allah sanada kolaylık versin 🤲