Huzurmelegim_28 Dubletombikdoner bazen bel ağrısı bazen kasıkda sancı ama baika bişey yok gelsin artıkk sıkıldımm 🤦♀️🤦♀️🥵😔
Ruyaruya12_ Dubletombikdoner yaşlı amcalar gibi sürekli ayh uyh diye diye dönüyorum halbuki karnım da bir çok gebeye göre normal yani çok da şişmedim 🤷🏼♀️💆🏼♀️ Sürekli bir lavaboya gidiyorum🥲🥲 bebek olsa hiç değilse onun için uyanıyorum derim . Uyku kalitem 0 😰
Buseninannesi_21 Ruyaruya12_ 37+3′üm o kadar yorgun hissediyorum ki isleeim bitse de uyusam diyorum 😂
Ruyaruya12_ Buseninannesi_21 bende zaman geçsin diye gündüz uyumaya başladım artık🤣 eşim için sabah 7 de kalkıyorum kahvaltı vs. Öğlen tekrar uyuyorum 💆🏼♀️ Gebelik öncesi çalışıyordum suan hiç zaman geçmiyor 😭
mummy_mom Ruyaruya12_ 37+4 olduk biz de.yuruyus mesafelerim kısaldı,tembellik çöktü,hic yerimden kalkmak istemiyorum.Uyku surelerim kısa ve dağınık.aman saglikli olsunlar da az kaldi
Mucizebebis01 Ruyaruya12_ valla bizim 2800 doğdu ultrason da 3300 gözüküyordu kuvezde kaldı çocuğum 5 gün hastanede sariliktan keşke zamanını bekleseydin annem dedim 😄😄
Ruyaruya12_ Mucizebebis01 ayyy bizimki de 35 de 2600dü 37+0 da gittik 2800 💆🏼♀️ O kadar da ceviz muz yedim bu bebe kilo almak istemiyor 🤭 fit bebe 🤣🤣🤣
sehri_hzr Ruyaruya12_ benimdeee ama doktor 2.800 icvarı senin için iyi olur sen minyonsun dedi ama bilmiyorum
a_burcu_bur Ruyaruya12_ @nikoland yaa ne güzel. Kaç kilo aldınız ki toplamda. Ben zaten 56yla başlamıştım 😂
birtriptanesi Ruyaruya12_ Ben 38+4 üm hiçbir belirtim sancım falan yok kafayı yemek üzereyim. Bi de oha diceksiniz ama 100 kilo olmama ramak kaldı. Kısacası doğuramıyom 💩 u yedim.
NaneLimon36 Ruyaruya12_ penguen gibi yürüyorum merak ediyorum acaba doğumdan sonra geçecek mi diye 😂 geceleri dönmeyi herkes söylemiş zaten gerek yok birde çok sık idrara çıkıyorum nefesim kesiliyor sıcaklardan hayırlısıyla dogursaydik 🤲