Gelmiyorr aksine gece de o kadar hareketliydi ki doğum kanalına girmeyi düşünmüyor gibi önceden seve seve yaptığım yürüyüşü bel ağrısından yapamıyorum. Kaynanam her gün arıyo daral geldi artık 😔 38+2 yiz bizde doğumda annem kalıcak yanımda farklı illerdeyiz onu bile çağırmadım daha o derece gelmicek gibi hissediyorum 😑