Elcnbykckr 4438bebegim bizimde öyle Aralık ilk hafta büyük ihtimalle karnım büyüdü epey belli oluyor yani 5kilo da ben aldım. Arkadasım bu sıcakta doğurdu kendide bebekte mahvoldu iyiki kışın doğuruyoruz
Elcnbykckr Birumuteses29 aa biz aynıyız bende 20+1im suan ☺️Hareketlerini bende hissediyorum karnımda büyüdü epey artık
219Eyll 21 +6 olduk ilk 3 ay 6 buçuk kilo verdim 1 buçuk kilo geri aldım göbeğim çok belli değil .ayrıntılı usg mizi yaptırdık kızımın sağlığı çok şükür yerinde.tansiyon düşüklüğü ve tiksinme problemlerim dışında bir sorunumuz yok çok şükür
Elcnbykckr 219Eyll malesef o tansiyon düşüklüğü bende de var dün 9/4dü ya 🙄🙄 sıcaklarda etkiliyor sanırım
Elcnbykckr Guneyinannesi1 bende 5kilo aldım yalnız değilsin 😬😬 bende en son 19+6da gttim 350gr 23cm dedi. Hareketlerini 3haftadır hissediyorum
Elcnbykckr Birumuteses29 canım doktorun güzel gidiyor problem yok diyorsa takılma herkesin bir olacak diye birsey yok belki iç karnın geniş olabilir yani
Elcnbykckr Guneyinannesi1 evet doktorumda boy kilosu cok iyi dedi insallah hep böyle gider detaylıultrason icin bilgi verdi. 23hafta bitene kadar gidebilirsin dedi benlik sorun yok sıkıntı görmedim dedi. Ama gidemicem ben sanırım detaylıya
Bbtaan Bizde 20+5 olduk kızımla zaman akıp gidiyor bu aralar şimdilik 2 kilo aldım ama bakalım inş sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz🙏
Elcnbykckr Guneyinannesi1 baska sehire gitmem lazım olduğumuz sehirde öyle bi imkan yok doktorun yakın illerdeki verdiği doktor isimleri asırı pahalı falan
Aylin2011 Elcnbykckr 20+6haftalık oldu minik erkeklerim👶👶 yarın detaylı ultrasona gideceğim karnım biraz çıktı 7 kilo verip 2 kilo aldım