Bizde tam 20 haftalık olduk oğlum olacak nasipse. Ben hiç kilo almadım hamile kaldığındam 2 kilo daha aşağıdayım hatta , normalde kilolu bir insan olduğum için doktorlar normal dedi. Bebeğim 1 hafta önden gidiyormuş ama kilo söylemediler. 23 Aralık doğum gözüküyor Allah nasip ederse. 2-3 gündür hareketlerini hissetmeye başladım çok şükür