Ben ilk 4 ay kadar ne tatlı ne tuzlu hiç bir şey yiyemedim sonra iştahım bir açıldı salatalık ve yeşil erik yiyordum tuzlayıp … daha sonra tatlıya sardım … yani canım her ikisinide cekiyordu.. simdi 31+5 haftamdayım daha çok tatlı çekiyor.. kızım oluyor 💖