Şu an 22. Haftamdayım oğlum olacak nasipse. Birkaç hafta öncesine kadar tatlı çok itici geliyordu ama şimdi keşke bir çikolata şelalesi dökülse boğazımdan diye hayaller kuruyorum 🤣🤣
Çok çekiyor canım gerçekten ama haftada 1 - 2 günle sınırlandırdım yoksa zor 😄
Ama ekşi de severim her zaman, ekstra bir düşkünlüğüm olmadı