mcansu tuanam25 benim oğluşum oluyor ama tatlıyla öyle aman aman aram olmadı hamilelik sürecinde ki öncesinde çok yerdim.
ege_ayaz_mom Aysell88 Aynen inşallah canım aynı benim büyük oğlumda öyle en başından beri kızımız olur deyip durdu😄
anneyimmm_ tuanam25 tatlıyı ağzıma alamadım 21. Haftaya giriyoruz bu gece, daha yeni yeni çikolata yemeye başladım oğlum oluyor sanırım sadece hurafe
ogretmen_anneee tuanam25 yalaaannn . Erkek bebek bekliyorum allahın izniyle ve hiç tatlı yemiyorum 😂 hep ekşi acı tuzlu 😂