tuanam25 hayir dogru değil. Iki hamileliğimde de cok farklı.seyler yedim ama iki kizim oldu. İlk kizimda tatlıdan nefret ettim çikolatadan ozellikle ikinci kizimda da deli.gibi tatlı yedim zaten tüm kiloyu tatlıdan aldım oda kiz oldu. Simdi üçüncü hamileligim hem tatlı hem ekşi yiyebiliyorum. Bakalim bu ne olacak 🤭