bebegimizibekliyoruz1 tuanam25 18+5 de erkek dedi şu anlık erkek biliyoruz ama geçenlerde bir koca kavanoz oturup turşu yedim 😂 dün de koca bir tabak irmik helvası yedim durumlar karışık 😂😂😂
Addile tuanam25 doğru olabilir bilmiyorum ben normalde ekşiyi çok yerdm bu dönemde Allahım görmesin gözüm oldu salatalık turşusundan felan tiksindm hiç aklımın ucundan geçmezdi😂 tatlınında hertürlüsü meyvedir tatlıdr çikolatadr hepsine düştüm kesmiyor
Ayseee4238 tuanam25 bence doğru değil ye eksiyi doğru Ayşe’yi derler ben tatlıyı çok seven bı insan olarak tatlıdan tiksindim hep ekşi yedim canım deli gibi ekşi şeyler istedi ama sonuç erkek🤣
Duygudenenkisi tuanam25 Tatlıyı ağzıma sürmedim tatlıdan nefret eder oldum. Erkek annesi oluyorum inşallah. Tamamen hurafe işleri bence 😀
MinikMucizeninAnnesi 18 haftamdayım. Tatlıdan tiksindim gördüğümde bile istifa ediyordum özellikle en başlarında hala ağzıma süremiyorum ama oğlum oluyor 🥰😅
tuanam25 muallimehanimmom5 @bebeliannegeldi @iremcannn1907 Gonul_enes bahtnurr1 peki sizide uyku basıyomu 😃😃 ne biliyim bende erkek hissediyorum beliryileriniz neler di😅
Nesliihan tuanam25 gebelikte hiç tatlı yemedim normaldede sevmem zaten , erkek bebeğimiz , hayırlısıyla doğsun inşallah
Eda115354 tuanam25 bende de tutmamıştı aksine tiksiniyodum tatlı adı duymak istemiyodum başlarda şimdi de pek aram yok
gbyalcin tuanam25 kuzenim 9 ay tatlı yedi hiç ekşi bişey yemedi ki normalde de tatlıcıdır zaten 😂 kızı iki yaşında şimdi
iremcannn1907 tuanam25 bende öyleydim habire ekşi yerdim. Çerez gbi turşu ve yeşil zeytin. Ama oğlum olacak 😂
ruveyda98 tuanam25 kızımda tatlının dibine vurdum oğlum olucak bunda daha birşey canım istedi diyemem🤣
bebeliannegeldi tuanam25 ben ilk gebeliğimde ekşi yiyordum. Tatlı gözümden düşmüştü. Erkek oldu bebişim. Şimdi yine aynı belirtiler. Henüz cinsiyet belli değil.