tuanam25 bu ve benzeri hurafeler doğrumu tatlının t sini çikolatanın ç sini bile duymak istemiyorum ☺
Zeyyyn tuanam25 yok canım gebeliğimin ilk 2 ayı hep tatlı yedim sonra 2 ay tiksindim ekşide yemedim ama kızım olucak 😂
eliffkrts tuanam25 bence kişinin iştahına bağlı, normalde tatlı seven tatlı yiyor ekşi seven ekşi yiyor 😂
Sevgikaya1525 tuanam25 20 haftaya kadar tatlıdan tiksindim😂kız zannetik ama oğluşum olcak 34 teym yeni yeni başladım tatlıya
ege_ayaz_mom tuanam25 Bende tuttu iki oglumdada hep tatlı yerdim normlde zaten sevrim ama ogullarimda hamileyken dahada düştüm 3.ye hamileyim hep ekşi ve acı yiyorum ve buda tuttu Allah nasip ederse kızım olucak tatlıyı sevdiğim halde hiç yemek istemiyorum🤭
Aysell88 ege_ayaz_mom bende iki oğlumda hep ekşi yedim tatlı diye şeker bile yemedim bunda 3 ay sonra bi farklılık hissettim tatlı yiyebiliyordum 😂😂 sonunda öğrendik kızımız olacakmış 🥰 senle aynıyız 🥰
SaniyeGoseli tuanam25 bence doğru değil ilk hamileliğimde hep tatlı yedim canım hep tatlı istedi kızım var 4 yaşında şimdi ki hanımefendi de tatlıcı 😂 bana biraz saçma geliyor açıkçası ilk hamilelikte 7 ay kustum saçlı dediler misal kirpiği bile yoktu 😂
Bir_tospik_beklerken Hayır hamileliğin başından beri tatlı yiyorum. Görenler hep erkek dedi güzellwştin falan diye teyzeler kirpiklerin çiftleşmiş kesin erkek dediler ama kızım olacak inşallah 4 doktora gittim cinsiyet için hiç değişmedi 😊😊😊
cennetkokulum_ tuanam25 bende hep tatlı yiyorum ekşi yiyemiyorum 18 haftayız henüz cinsiyet öğrenemedik bakalım ne olacak 😅😅
H2hamide tuanam25 bence tamamen hurafe bende tatlinin tsini bile gormeknistemedim azcik bir parca aliyim gorunce bebegin cani istemistir dedim o zamanlar bile midem bulandi ve sonuc Allahimin izniyle oglusum olucak🥰🥰
huma2018 tuanam25 bence aşırı doğru gebeliğin başından beri tatlı tatlı yiye yiye kızarıyor dum ve 6 aylık oldum hala yiyorum yok demem oğluşum oluyor bende tutu artık bilemem 😂😂
1mervedir tuanam25 ben inanmıyordum ama sana şunu söyleyeyim hamileliğimde çok aşermiyorum fakat normalde regl dönemlerimde aşırı çikolata yerdim şimdi çikolata yerken midem ekşiyor azıma geliyor yani midem tatlıya tepki veriyor ne alaka ne alaka derken bi öğrendim bebek kız acaba ondan mı diye düşünmüyor değilim
Ugurhilal tuanam25 hurafedir diye düşünüyorum ama bende yedim ekşiyi ayşem olacak inşallah ay bide tam cinsiyetinin belli olacağı dönemlerde burda cinsiyet öğrenmek için bişiyler yazmışlardı işemediğim şey kalmadı Karbonat lahana 😂 Allah afetsin
fatmanuruslu42 tuanam25 yok canım alakası bile yok ben ilk kızımda sureklı tatlı istedi canım bu kızımda da hep ekşi istıyo