Sel-kcr11 Adapte34 jel olanı kullanıyorum ben !) aldığım ürünün linki bu. Zaten özellikle jel olmasını istemiştim ben. Çünkü yağ içerikli ürünler tüylenme yapiyor diye duydum hep
Sel-kcr11 Mutlumomy 8. Haftadan itibaren normal nemlendirici kullanmıştım ben 14 15. Haftadan itibarende lierac kullanmaya başladım
Dyggfrkn Perilisa bu arada göğüs lerdede çok çatlak oluyor ben benim göğsüm çok catlamisti ilk gebeligimde orayada sürmeyi unutmayın ❣️
badembid Perilisa mustela , lierac, Hindistan cevizi yağı üçünü döndürüp kullanıyorum canım. Sadece karnıma değil popoma, bacak arama , göğüslerime ve kollarıma sürüyorum. En çok bu yerler çatlıyor
tgbsn_00 Zeynepty doktorumun tek dediği zeytinyağı sür catlamaya hiç birşey engel olmaz sadece zeytinyağı durdurur ve minimumda tutar
Yese Perilisa zeytinyağı. Annemde parmak parmak çatlak olmasına rağmen bende hiç olmadı. Sadece zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı sürdüm.
Mzeynep Bana doktorum mevita krem önerdi çok memnun kaldım gece sürüyorum sabah kalktığımda hala nemli olduğunu hissediyorum. Sabah akşam kullanıp birde bol suyla desteklerseniz faydası olacağını düşünüyorum. 250ml sini 2 aydır kullanıyorum hala var içinde. Tabi belirtmek isterim bu çatlak işi tamamen genetik
Ebrar-burak Bende de çatlak oluştu azıcık. Biraz önlemimi geç aldım sanırım😕 ama kantoron yağı kullanmaya başladım bir süre önce ve etkisini gördüm. Kantoron yağının iyileştirme özelliği varmış. Gerçektende öyle. Gece yatarken kantoron yağı gündüz mustela kullanıyorum. Çatlak oluştuktan sonra kullandım ve en çok kantoron yağından (sarı) sonuç aldım. Tavsiye ederim.😊
Wishuponastar Perilisa biooil sarı şişedeki kışın çok güzel olur lierac da yazın. Bunun sebebi lierac jel yapıda olduğu için yazın sürümü daha konforlu, biooil ise yağ formunda olduğundan kışın üşütmüyor lierac gibi. Kışın da biooil konforlu. Ben ikisinden de aldım dönüşümlü kullandım. Şuan 34. Haftamın içindeyim Allah’a şükür çatlak yok. Son haftalarda daha çok dikkat etmek lazım deniyor. Benim bir arkadaşım son haftasında çatlamış. O açıdan son haftalarınızda özellikle dikkat etmenizi öneririm.
emelozkocc Perilisa canım ben lierac çatlak kremini kullanıyorum son 50 günüm kaldı hiç çatlağım yok ve son 2 ay kala sabah akşam sürmeye başladım
Brcozkn Perilisa hindistan cevizi yağı ilk hamileliğim de hiç çatlağım yoktu bunda da olmaz inşallah hergün duştan sonra bolca sürüyorum.
zeynep50_ E-v-A101 etkisini gördünüz mü kremler biraz daha kimyasal gibi geliyor bana vazalin böyle yağlar daha doğal
Nurocall Perilisa bio oil çatlak yağı ve badem yağı kullanıyorum şu an 25. Haftadayım ve hiç çatlak olmadı ikisini dönüşümlü kullanıyorum bi gün biriyle diğer gün diğeri