Sel-kcr11 Haftadan bildiriyorum kesinlikle Lierac. Düzenli bir kullanımım olmamasına rağmen tek bir çatlağım yok. Sadece duştan çıkınca ve karnım kaşındığı zaman kullanıyorum. Ama şöyle bir durumda var biraz genetik olduğunu söylüyorlar çatlak olayının krememi genetiğe mi bağlı bilemedim 🤷🏼♀️
Adapte34 Sel-kcr11 o kadar çok çeşidi var ki onunda çatlak önleyici olarak istiyorum ben jel olan çıkıyo
11Anne01 Benimde hiç çatlağım olmadı taki son haftama kadar son haftamda baya çatlağım oldu. Şimdi nasıl geçerler bilmiyorum ne kullansam geçer
Zayna 11Anne01 oluşan çatlağa hiç çözüm yok maalesef bende ergenlikten var çok moralim bozuluyor çatlamaya meyilliyim
halime_zorer34 Kakao yağı çok güzel siniz un sante plus un liarac kremini de kullanmama rağmen birden çatlaklarım oluştu kırmızıyken kakao yağı alıp kullandım su anda yok denecek kadar azaldı tavsiye ederim
Sel-kcr11 Adapte34 jel olanı kullanıyorum ben !) aldığım ürünün linki bu. Zaten özellikle jel olmasını istemiştim ben. Çünkü yağ içerikli ürünler tüylenme yapiyor diye duydum hep
demett61 Perilisa ben bio oil kullandım gayet de güzel pahalı bir şey tercih etmedim 31.haftadayım şimdilik çatlak yok 🙃
Glcn22 Perilisa bio-oil bebek yağı ve aktardan yağ karışımı kullandım 34. Haftaya kadar herşey çok güzeldi bir sabah krem sürmek için ayna karşısına geçtim ve karnımdaki 5 çizgi bana günaydın diyordu 😂 35+5. Haftadayım
osgee Perilisa Lierac ve Boom Butter nermlemdirici krem kullandım. Hiç çatlağım yok. Tüm göbek bölgeme ve yan kısımlara sürüyorum. Ayrıca meme bölgesi de çatlıyor asla ihmal etmeyin.
tgbsn_00 Zeynepty doktorumun tek dediği zeytinyağı sür catlamaya hiç birşey engel olmaz sadece zeytinyağı durdurur ve minimumda tutar