3.aydan itibaren her akşam doğal ozon yağı kullanıyorum dustada islakken bebek yağı 5,5 aylık olduk henüz catlagim yok yağ cildimi çok iyi nemlendiriyor ve ertesi gün akşama kadar nemli kalıyor ben çok memnunum. Tavsiye ederim. Umarım sonlara doğru çatlamam . Son ay catlama oluyor diyorlar ama bakalım gorucez. Doğumdan sonrada yağa Bi süre devam edicem.