H_myra1 mesela ben 14. haftayım 3 kilo vermişim ama 87 kilo ile hamile kaldım, vücutta yeterince birikim olunca vücut bunları benden alıp bebeğe aktarıyor, bir yerde okumuştum zayiflarda ise vücut herhangi bir kıtlık durumunda kullanmak için sürekli depolama yapıyor.