Zayıfsan vücut bebeği zaten taşıyamaz yeterli kilo almadan. Bu sebeple ekstra yağ depolar, metabolizma yavaşlar. Sağlıklı beslenerek kilo alıyorsan hiç kafana takma.
O 1 kilo aldım 2 kilo aldım diyenlere de bakma kilolu hamile kalanlar almasın zaten bir zahmet 🤣