HilalYlmz ayy ne güzel baya zayıfmışsınZ eksilerle başlamak daha iyi bende kilo vermeye çalışıyordum 10 kilo vermiştim dogumdan sonra devam ediyordum diyet yapmaya plansız bir gebelik oldu benimkisi 56 olmasada 60 kiloya düşmek istiyordum artık bu dogumdan sonra😅