Kelebek1388 12 haftalık erkek olacak inşallah brnim sezeryan olacağı için ocak sonuna geliyor inşallah
Merve-bebek Elif0712 ne güzel çok şanslısınız gerçekten rabbim sağlıkla kucağınıza da almayı nasip etsin
Cicek08 gul064 bizde 15+6 olduk ama henüz cinsiyeti bilmiyoruz pazartesi randevumuz var bakalım inşallah öğreniriz :) bazıları 12 hafta da tahmin etti falan diyor bizde hiç öyle olmadı doktorumuz tahminde bulunmadı 🤗 bakalım nasippp pazartesiyi bekliyoruz 🌺
gul064 Cicek08 aynı biz canm yarın bizde 15 oluyoruz 12 de bizde gittik tahmin etmedi doktor ama aynı doktor başka arkdşlarıma etmiş öyle duydum bizde cumartesi gitcez bakalm
Basak Minnakannesiii aynıyız bugün gittim hiç kıpırdamadı keyfine düşkün gittm yemek yedim geri geldim yinee göstermedi istifini bozmadı bizmki yarn yine gidicem 😀
Minnakannesiii Basak benimki pek hareketliydi 13+4 de öğrendik biz yüzde 90 kız dedi drumuz inşallah değişmez 🤗 bi oğlum var bi de kızım gelecek inşallah🙏🏻
Caglaluna 13+2 🥰Allah nasip ederse ocak sonu ya da şubat başı olacak doğum 🥰 cinsiyet kız-erkek-kız tahminlerde bulunuldu😂 detaylıyı bekliyorum 💝
Basak Minnakannesiii bnmde bi kızım var buda erkek olsun istiyorm bakalım nasip 😇😇 saglıklı olsunlarda 💟
Masalmasal2 Bir oğlum var . Yarın 17 olucaz ve kontrolümüz var. 14 haftalıkken erkek gibi demişti yarın netleşecek inş.
YrtswnArkn Nazlimsu 12 haftalikken gittik o zaman bişi demedi 19 unda randevumuz o zaman ogrenicez İnseAllah size ne dediler 😊