AlyaEkmen_ 16+2 💙👶oğlumuz olucak insallah 11+4 yüzde 99 erkek dendi 16 haftalıkken tekrar sordum kesin erkek değişmez dendi 🙈
YrtswnArkn Nazlimsu 12 haftalikken gittik o zaman bişi demedi 19 unda randevumuz o zaman ogrenicez İnseAllah size ne dediler 😊
YrtswnArkn Nazlimsu Allahım çok ca Amin bende kız istiyorum bı pglum var bı de kızım olsun 🥰🥰 sağlıcakla alın İnseAllah kucağınıza 🥰❤️🥳
azizeugur Minnakannesiii 12 haftalıkken kız gibi ama kesin demem dedi haftaya tekrar gideceğim bakalım 🥰 1 tane de 20 aylık kızım var sizin belli mi
fatma_sahin gul064 14+3 daha cinsiyet hakkında bişey denmedi ama kendim kız hissediyorum haftaya hafta içi gidicem bakalım ne diyecekler merak ediyorum
cennetkokulum_ gul064 benim adet tarihime göre 31 aralık olarak görünüyo doğumum ama ocağı bulur diye düşünüyorum 18 haftayız ama cinsiyet henüz bilmiyoruz
Mlk89 Sağlıkla gelsin bebişiniz 🙏🏻😊 evet erkeğe daha çok benzettim dedi biz de yarın gideceğiz inşallah hayırlısı sağlıkla gelsinler 🙏🏻😌
babyackgz gul064 14+6 olduk 13+1 de erkek demişti doktor 15+1 de tekrar kontrolüm var değişmezse bakalım ☺️