Doğum yaptığımdan itibaren göğüs kalkanı kullandım sürekli, yaram oldu bir iki güne geçti. Sürekli emzirmeden sonra kremleri sürüp kalkanı taktım. Kalkan meme ucunun hava almasını çabuk iyileşmesini kıyafetlerle temasını engelliyor. En önemlilerinden biri de sütü toplaması. Ben kalkanda toplanan sütü dolaptaki süt kabıma kaldırır sonra ısıtır bebeğime içirirdim. İlk sütler çok değerli kalkanda ziyan olmasını engelliyor.
Göğüs pedide dışarı çıkarken kullanırdım hep. Kraft markasının pedi var onu sakın ama sakın almayın çok ekşi kokuyor ve akan süt bi yerde toplanıp kalıyor. Ben Lansinoh markasınınkini aldım ve çok memnun kaldım.