eaktr Alyaveannesi hadi inşallah darısı başıma🥰 benim de 2 hafta var doğuma işte her gün 2-3 saat takıyorum evde
Pelbaby eaktr ben hamileyim henüz ama çevremde okadar cok küçük bebegi olan arkadasım varki onlardan tecrube edişm insan gore gorw brcok sey ogrenıyo iyi oluyo ,bende şimdiden kullanıyorum gogus kremi brde kapak aldım sonrasında da oyle devam edıcem🥰🙏
gzdenaki [silindi] ne guzel ne kadar detaylı anlamışsınız. Yureginize sağlık 🙏 kullandığınız ürünlerin markalarini da paylasabilir misiniz?
[silindi] gzdenaki merhaba, çok teşekkür ederim. Kalkan-philips avent Ped-lansinoh ve bitince Wee baby Gümüş kapak-silverette benim meme ucum hiç yara olmadığı için krem vs. Kullanmadım.