HappyMom bunların hepsi farklı amaca hizmet ediyor ben hepsini aldım.
- gümüş kapak doğum çantama koydum meme ucu yara olursa diye. İlk 10 gün kullandım fakat yara olmadı kullanmadım.
- göğüsten sürekli süt aktığı için sütyenin içine ped koydum kıyafetime bulaşmasın diye. Misafir geliyor oturuyoruz süt akmış oluyor falan bunun önüne geçmek için aldım.
- göğüs kalkanı aldım iki aylıkken falan çünkü pede süt aktığı zaman sıcak havada sürekli değişmek gerekiyor yoksa çürük peynir gibi kokuyor. Sürekli değişmek israf olduğu için kalkan aldım ve süt oraya birikmeye başladı. Fazla sütü bebeğe vermedim çiçeklere döktüm. Evde olduğum zamanlarda kalkan kullandım fakat dışarı çıkarken ya da misafir geldiği zaman ped kullandım. Kalkan Kaba duruyor çünkü.
tavsiyem ped ve kalkan. Gümüş kapak herkesin ihtiyacı olmayabilir. Ben almasaydım da olurdu.