BaharAkarakurt-2010 20 li haftalarda detaylı ultrasonda netleşti benimkide aşağı yerleşimli. Şuan 34. Haftamdayım ve hala aşağıda. Normalde çıkma ihtimali varmış ama benim çıkmadı. 🤷♀️ Sadece en küçük lekelenme kanama ağrı sızı değişik durumlarda hemen doktorunuza gitmelisiniz ve de vajinal muayene durumlarında plasentanın aşağı yerleşimli olduğunu muhakkak söylemelisiniz. Onun haricinde sakin olup panik yapmayın. Uzanma gibi ağır kaldırma gibi durumlardan kendinizi sakının. Umarım yukarı çıkar 🤗