BaharAkarakurt-2010 bana da doktorum 19. Haftada alağıda olduğunu fakat Rahmi kapatmadığını söyledi sezeryan falan demedi 30. Haftadaki pozisyonu önemli yukarı çıkabilir şuanda sıkıntı yok dedi şuan 22. Haftalığım Perşembe detaylı ulturason var muhtemelen IrDA’da söylerler bu durumu dedi