Benim de aşağıdaydı, internette okudum okudum o kadar üzüldüm ki ya çıkmazsa diye. Yavaş yavaş çıktı bugün 31+5 Doktorum bugün tamamen çıkmış dedi daha yeni. İki hafta önce daha tam çıkmamış hala kapatıyor demişti. İnşallah siz de hayırlı haberler alırsınız.