ecemsmom söz konusu bir afetse düşmandan da yardım alınır. ayrıca bizim Türkiye olarak kaç tane dostumuz kaldı? Rusya mı bizim dostumuz? ne zamandan beri? Parayla bize uçaklarını gönderiler bu mu dostluk? THK kayyum atamasalardı? Atadılar ne oldu? kime faydası oldu? Rusyaya verecekleri Milyonlarla Türkiyede beğenmedikleri uçakları yenileselerdi daha çok iş başarırdık. 50 yıllık uçaklar deyip kendi uçaklarına mırın kırın edip Rusyaya Milyon dolarlar yatıranlar mı bizim dostumuz? Uçak bu araba değil. Km fazla yapmış, aman 50 yaşına basmış bu uçaklar kullanımaz diye hepsi gitti uçakların. Şimdi de çıkmış düşmanımızdan uçak mı alsalardı diyorsunuz. Düşmanımızdan uçak almak istemeyenler kendi uçaklarına sahip çıksalardı o halde. Ha beğenmiyorlar mı? Yenileselerdi. siz düşmanı uzakta aramayın hanımefendi içinizde arayın. Ayrıca konu Doğa ise düşman yoktur.