Kusciviltisi bebişim kankim dün İzmirde de yangın çıktı.. malesef ki:( Allahtan çok büyümeden durdurdular çünkü arka taraf komple ormanlık alandı. 2 pkklı yaptı , kabul ettiler dayak yerkende kaçtılar esnafların elinden 🤷🏼♀️ ha hepsini de onlar mı yaptı bilemem ama onlar yapsın yapmasın, yangına gerektiği gibi müdahale edenler ortada.. varsayalım ki hepsini pkk yaptı, koskoca Türkiye hala susup çay dağıtıyorsa biz daha ne diyelim