BallyavruM Ben bu devlete her ay kendi kazandığımdan fazlasını vergi olarak veriyorsam o vergiler, o vergilerle yapılması gerekenler nerde diye sorarım arkadaşım.
80 küsür milyonluk ülkenin neden yardım uçağı sınırlı sayıda DERİM.
Neden afet ve yardım kasası ben bu kadar vergi verirken boş DERİM
Ben kendimi zor geçindirirken her afette iban attık yardım edin diyenlere benden bu kadar vergi alırken neyine yetmiyor ordan karşıla DERİM.
Yangını çıkartan devlet değil ama bizler sahada yangın sönsün diye gecemizi gündüzümüze katıp çalışırken devlet olarak yetersiz müdahale yapıyorlarsa sen nerdesin sen nasıl bir hükümetsin DERİM!
Evler yandığında keşke eviniz yansaydı diyen belediye başkanına ŞEREFSİZ DERİM ! -hangi partiden olursa olsun. -
daha diyecek çok şey var ve ben bunları diyorum diye klavyeden oturup yazan sizin deyiminizle vatan haini falan olmam. Hakkımı soruyorum ben hakkımı. Bu siyaset değil!