Kusciviltisi Biz onun onların cebine girenleri ödüyoruz.. Siyaset yapmayın diyorlarda yahu şuan ülke öyle halde ki aldığımız hava bile siyaset. 😶 Sen sesini çıkarmazsan, ben çıkarmazsam, o bu şu sesini çıkarmazsa ne yapacağız. Yardımını yapan yine yapıyor, bas bas bağıralım mı yardım yaptık biz diye? Ama şuan yangınlar bu kadar büyüdüyse yine sorumlusu devlet.. Bunu anlamayanlar hala var ne yazık ki.. Yetki bir tek kişi de olunca herşeyin sorumlusu tabii ki devlet 🤷🏻♀️