Ben Alikahyaya gidiyorum. İlk gebeliğimde de bütün rutin kontrollerim ve doğumumu orada yaptım prensesler gibi de bakıldı, şimdi ikinci gebelik için yine oraya gidiyorum. Sadece tek doktorla da sabit kalmadım, Pınar hanım Gülten hanım Funda hanım ve eşi Erhan bey, Mehmet Bekir bey hepsiyle görüştüm hepsine muayene oldum, sık takip ediyordum ilk gebeliğimdi çok endişeliydim. Doğum odaları, ameliyathane vs mahremiyete temizliğe çok önem veriyorlar, ebelerin hepsi çok ilgili Allah razı olsun bana çok yardımcı oldular. Gebelik okuluna da katıldım 20.haftadan sonra açılıyor. Özelde olduğu gibi uzun süre muayene olma şansınız olmuyor belki ama her daim randevu alıp gidebiliyorsunuz, tüm sorularınızın cevabını sorduğunuz zaman alıyorsunuz, araştırmak didiklemek tavsiye istemek öğrenmek her şey sizin elinizde açıkçası. Şimdi ikinci gebeliğim, doktorlarla muhabbetime de çok katkısı oldu tüm bunların ve artık çok daha bilinçliyim.
Hepinize tavsiye ederim🌸 Yükleyebilirsem şimdi hastanede kaldığım odanın da fotoğraflarını yükleyeceğim buraya🥰