Sincapannesi özel izmit kadın doğumda yaptım. Devlet hastanesinden çıkıp özele gittim. Girer girmez doktor açıklık baktı 4 cm hemen ağrısını alın dediler anestezi uzmanı geldi. Yapılırken kesinlikle kıpırdanmaması gerekiyormuş yoksa kalıcı hasar bırakabiliyormuş sancı varken çok zor oldu kıpırdamamak ama hemşireler tuttular sağolsunlar. Yapıldıktan 15-20 dk sonra etkisini gösterdi hiç ağrım kalmadı. Ama ben bilmiyordum normali bu sanıyordum ağrım tamamen geçmişti ama bacaklarım uyuşuktu. Kalkıp yürümedim hiç. O mühim değil zaten acı yok yatmak sıkıntı değil ama uyuşuk olduğum için ıkınma hissim olmadı doğumda en zor kısmı o oldu. 3 saat epidural aldıktan sonra tam açıklıkla doğumhaneye alındım. Ikınamadım doktor bebeği forseps ile çekti şakaklarında iz kaldı bi hafta. Ama öğrendiğime göre o da benim hatammış. 9 cm de epidural etkisini kaybedip ağrı başlayınca tekrar istedim. Doğuma az kaldı yapmayalım dediler ama ben direttim ısrar ettim. Benim suçum oldu yani. Bi de duyduğuma göre genelde epiduralde hissizlik olmuyormuş sadece ağrı hissetmeme oluyormuş. Bunu mutlaka doktorunuzla ve anestezi uzmanı ile görüşün. Ben tamamen uyuşmak istemiyorum sadece ağrım olmasın istiyorum deyin. Benim en büyük hatam bu oldu