Beybilerim evet onda oldu. Kendi söylemedi. Ben ultrason görüntüsünde bi tuhaflık farkettim başka doktora gittim. Parça bırakılmış, başarılı bi kürtaj olmamış, hata yapılmış falan dedi biraz gözümü korkuttu. Bunun üzerine tekrar Betül hanıma gittim sormaya. Tekrar gebelik düşündüğüm için çok kazıma işlemedi yapmadığını vücudun onu atacağını çok sıkıntı olmayacağını falan söyledi ama oldu çok ilaç kullandım aylarca uğraştım kanaması ağrısı cabası. Bi daha da gitmedim zaten. Sizin sorunsuz atlatmanıza sevindim bu süreci