Liv Hospital eda deniz atkına gidiyorum bende memnunum tek tek her şeyi anlatıyor ilgileniyor korkuların varsa bile rahatlatıyor konuşmasıyla ses tonuyla gerçekten iyi bi doktora düşmek çok zor herkesin bu çok iyi git dediklerinden memnun kalmadım ben bakalım inşallah bundan memnun kalırım