Asya24 merhaba canım ben özel akademi Hastanesi’ne gidiyorum çok memnunum öneriyorum sanada dogumumdada orayı düşünüyorum ayriyeten bı doktor önerim daha var maddi durumun iyiyse hakan yaz var daha önce yaşam hastanesindeydi şimdi özel muayenehanesi var çok iyi bı doktor ücreti biraz fazla olduğundan gidemiyorum ama durumun iyiyse gidebilirsin yoksada akademide gittiğim İbrahim büyükbeşeye gidebilirsin oda çok iyi bı doktor🥰