T2511- Mine27 ben dün abdulkadir yüksel hastanesine baktım biraz tedirgin oldum yorumlarda çalışanların hastalara kötü davrandığı ile ilgili çok şikayet vardı. siz öyşe birşey yaşadınız mı acaba
Gokcen35 Minnakkurabiyeveannesi27 135tl . İlgili iyi bir dr. Tavsiye ederim instagramdan bakabilirsin az çok anlaşılır belki senin için