ezgioz aynı şeyi benim doktorumda dedi 25 haftaya kadar hiç kilo almadım 28 de doktora gittiğimde 1-2 kiloyla gitmiştim sanırım ve artık kilo alımın artması lazım yoksa bebeğin gelişmez şimdilik iyi gidiyor ama hep böyle gitmeyebilir dedi ama ben ne diyet yaptım ne başka bişey normal bir şekilde yemeğimi yiyorum ama doktorumun istediği kiloyu alamadım şuan 35+4 haftalığız ve 4 kilo aldım şimdiye kadar şuan 55,5 kiloyum ama bebeğimin kilosu 1 hafta önde baktım kilo alamıyorum bende bol bol muz kaşar bulgur kuruyemiş fln yedim belki etkisi olmuştur belkide olmamıştır bilemiyorum ama kilo konusunu bence çok takmayın kafanıza