ezgioz gayet güzel bir kiloyla gebe kalmışsınız. Eğer herhangi bir kronik hastalığınız yok ise sorun olmaz. 70 fazla olur. 60 kilo İle bile doğuma girmek sizin için normal karşılanabilir. Canınızı sıkmayın gayet iyisiniz, sevgiler 🌹(bu arada diyetisyenim)