Pelit7 ezgioz Ben de 50 kilo ile hamile kaldım şu an 26 haftalığız ve 53 kiloyum doktorum kilo alma böyle iyi gidiyoruz dedi ve şeker yüklemesinde şekerim çıktığı için karbonhidratı da azalttım. Siz doktorunuza bir daha sorun bence garip dedikleri çünkü
Hafizeplt ezgioz 24 de 680 gramdı diye hatırlıyorum canım doktor iyi demişti.. zaten bebişler kiloyu 30 lu haftalarda alıyor daha çok o zaman belli oluyor şu an için gayet iyi gibi senin bebişin kilosu da🧿
balarisi06 ezgioz yaniiii… Bende benzer şeyleri yiyorum sağlıksız bişey de yok bence doktorda sorun 😁 birden bir sürü kilo alsaydık o zaman görürdüm ben bizi boşverelim bence yani sonuçta herşeyimiz normal yapı meselesi belkide 🤷♀️🤣
Mom9272 ezgioz takma kafana yavrum gayet ideal kılon bende senın gıbıydım önemli olan bebek ve sağlığınız :)