Bende gidişat normalken sezeryana sdönmek zorunda kaldım ama çok şükür bi zorluk yaşamadm sadece yürüyüş çok önemli amelyyatn sonrası için zorluyor biraz ama 2 güne toparlanıyor insan :) şimdi 2. De sezeryan olacak ama çok korku var genel isteyeceğim yine dayanamam galiba