Cansuucr 40+ 6 da oldum. Ameliyat anı, iğnesi ve sonraki 6 saat zor değildi. İlk ayağa kalkmakta zor değil ben çok korkuyordum. Çok ciddi hamlamış gibi düşünün o şekilde oluyor. Baş ağrısı vs yaşamadım sonrasında sırt bel ağrısıda yaşamadım. Benim sorunum gaz ve tansiyon oldu oda benim bünyemle alakalı. Oturup kalkmak en zoru bence onun dışında ağrım olmadı benim ilaç bile kullanmadım. Bol bol yürüdüm kahve ve su içtim