Bende normal doğumdan sezeryan a donemk zorunda kalmıştım genel oldum acil olduğu için .çok korkuyordum Sezeryanden ama çok şükür korktuğum kadar olmadı sonrası ilk kalkış zorluyor ama oda kasiklarin kaskatı kesilmiş gibi oluyor dikişlerde hafif yanma oluyo haliyle doğrulup yürümek ilk etapta zor ama Onuda direkt karşına bakarak ayağa kalkarsan küçük küçük nefes alıp vererek kolaylasiyor karşıya baktıkça tam dogrulmaya başlıyorsun yavaştan yürüdükçe inan ilk kalkmadan sonrası işler kolaylaşıyor.yurudukce açılıyorsun ve acılar Sancilar vücuttan çıkıyor benim kendimde gozlemlediklerim böyleydi.insallah bu bebegimde de böyle rahat ve çabuk atlatirim