Arkadaşlar bende Bursa’da yaşıyorum başından beri şehir Hastanesi’ne gidiyorum ama bı saat dakika yok instagrama girer gibi 10 dk da bir mhrsye giriyorum ancak o şekil alıyorum ama sürekli alıyorum hiç denk gelmedigi olmadı biraz vakit ayırmak gerekiyor malesef yoksa alınmıyor bir de randevular açıldı mı bir hafta komple açıliyor sonra o hafta için ugrassaniz da bulamıyorsunuz ben şimdi yarına randevum var ama iptal edicem özele gittim haftasonu gerek yok diye ama 19 undan sonra randevu almam lazım diye 10 dk da bir sisteme giriyorum bu arada bildirim bana sadece 1 kez geldi gelmedi dersem yalan olur ama bildirim genelde gelmiyor ona çok güvenmeyin ve sürekli takip edin başka bir yolu yok malesef pandemi dolayısıyla bunlara katlanmak zorunda kalıyoruz 😢birde aynı doktora 10 gün içinde muayne olduysaniz sonuç gosterme vs için danışmadan doktora barkod çıkarıp Randevusuz sonuç gösterip gerekirse muayne olabiliyorsunuz ben hiç sıkıntı yaşamadım sürekli takip ettiğim için umarım yardımcı olabilmişimdir 2 ay boyunca doktora gidemeyen arkadaşlar varmış çok ciddi bir durum bu yani bi gün bakıp randevu yok deyip bırakmak çok saçma gerekirse her dakika bakılmalı 🙊