rabiamustafa rabiamustafa ayrıca çok zorda kalırsanız sabh 9dan önce kayıt yaptırıp randevu alamıyorum diye gittiğinizdede bazı doktorlar bakıyo kayıt açıyolar yani
gamzeozer16 rabiamustafa mesela randevu alamadık muayne olcaz kayıttakilere söyleyince istedigin doktoramı alabiliyosun sıra yoksa herhangi bir doktoramı veriyo kayıttakiler
Sultanfze 36dan sonra randevusuz alınıyor tabı bekliyorsunuz saat kaca verirlerse bugun sekreter bu sekilde soyledı bana nst de oldugu ıcın yonlendırıyorlarmış
rabiamustafa gamzeozer16 evet 2 3 ay gbi bi zamada randevu alamadınız diyelim kontrol getekli sonuçta artık kayıt yapılıyolar ister kendi doktorunuza yada uygun olan bi doktora yönlediriyolar.
KucukAnne538 Tulaytemurxx bursa değil yani başka şehir ve başka devlet hastanesinden bahsettim hastaneden hastaneye değişiyor demekki diye😊
mco 1oglum Genelde alıyorlar. Doktorun sakin olduğu bi zamanda söylerseniz kabul edecektir. Yanındaki sekretere değil bizzat doktorun kendisine söyleyin sekretere söylersen seni başından atmaya çalışır ama doktor kabul ediyor.
Selin12- Eylem_kaya07 bana perinetolojiye randevu açtıklarını söylediler bunun ici iki ayrı hastaneye gittim
Eylem_kaya07 Selin12- bana da öyle söylediler fakat randevu çıkmadı 2 ay bekledim hastaneyi aradım sonuçlarda herhangi bir sorun varsa randevusuz bakılıyor yada doktor yönlendirdiyse dedi gittim soncularim temizdi doktor yönlendiridi bakmadı sonuç temiz diye bende üstünde durmadım
Selin12- Eylem_kaya07 ben ikili test yaptırmak için perinetolojiye yonledirildim aslında normal de perinetolojiye gitmek için erken değil mi
gbyalcin Tulaytemurxx randevu bulucam diye iki ay çırpındım. Ankara şehir hastanesi için. İnfertilite, tüp bebek, menopoz var ama gebelik yok çıldırdım her hafta bakmaktan. Başardım ama neredeyse bi ay sonrasına ancak sıra bulabildim