AlyaEkmen_ Şuan açılan randevular önümüzdeki haftanın randevuları bunu kacirirsaniz mesela bu ayın üçüncü haftasına kadar randevu bulamazsınız genelde sistem hep böyle ilerliyor 🙈🙊
gamzeozer16 Talep oluşturdugum halde mesaj gelmedi arkadaşın dedigi gibi sürekli girip takip edince cıktı ve suan baya doktor boş kızlar
gamzeozer16 Tulaytemurxx hanımefendi dedi ya sık sık takip edince geliyor hafta hafta randevular diye sabahtan beri kaç kere yeniledim önce seda hanıma aldım baktım sonra mustafa burak beye cıktı ona aldım sonucları yarın gitcektim ama haftaya giderim artık yarın hiç sıra bekleyemicem 😎 randevulu gitmek daha mantıklı
gamzeozer16 Tulaytemurxx evet bende 15:30 a almıştım eşim 2 bucukta izin alır gelir diye 😄 otobüsle hiç uğraşamam 😄😎
Sakinem212 Tulaytemurxx ben 20 gündür almaya çalıştım olmadı randevu yok diyor bende özele aldm mecburen
Tulaytemurxx gamzeozer16 eslerimizin vardiasi ayni sanirim 😂😂 neyse denk geliriz inşallah tanismis oluruz 😂
gamzeozer16 Tulaytemurxx evet benimki vardiyalı çalışmıyor da izin alcak ben otobüsle uğraşmak istemiyorum cok sıcak çünkü zaten peş peşe randevularımız illaki denk geliriz 😄😄😄
Tulaytemurxx gamzeozer16 Evet evet rnadavusuz bakmiyo bosuna gitmis oluyosun gebe gebe perisan olma bosver